- Start
- Ubezpieczenia
- OC Funkcjonariuszy Publicznych/Urzędników JST
- Obowiązek informacyjny
Obowiązek informacyjny
Dane ubezpieczającego |
Stowarzyszenie „narodowy Fundusz Składkowy” z siedzibą w Sopocie, przy ul. 3 Maja 14/4, NIP 585-14-60-661 REGON 221222519 |
Dane zakładu ubezpieczeń |
Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia S.A. z siedzibą w Sopocie, przy ul. Hestii 1, NIP 585-00-01-690, REGON: 002892238 |
Informacja o wynagrodzeniu |
Stowarzyszenie „Narodowy Fundusz Składkowy” nie otrzymuje wynagrodzenia w rozumieniu ustawy o dystrybucji ubezpieczeń, otrzymywanego w związku z proponowanym przystąpieniem do umowy ubezpieczenia grupowego. Wynagrodzenie w związku z wykonywaniem czynności brokerskich w zakresie ubezpieczeń otrzymuje POL Brokers Sp. z o.o. |
Informacja o reklamacjach, skargach oraz zażaleniach |
Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z usługami świadczonymi za pośrednictwem Portalu na postawie Regulaminu. Skargi i zażalenia mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres siedziby Stowarzyszenia. Stowarzyszenie dołoży wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Stowarzyszenie. O ich rezultacie Stowarzyszenie niezwłocznie powiadomi składającego reklamację na piśmie. Reklamacje, skargi i zażalenia w sprawach dotyczących Ubezpieczenia rozpatrywane są w trybie określonym w umowie ze STU ERGO HESIA S.A. Stowarzyszenie nie jest upoważnione do przedłożenia ich kopii ubezpieczycielowi. |
Informacja o reklamacjach, skargach oraz zażaleniach związanych z udzielaną ochroną ubezpieczeniową |
1. Ubezpieczający, Ubezpieczony, uposażony lub uprawniony z umowy ubezpieczenia, osoba, która dochodzi roszczeń na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, a także poszukujący ochrony ubezpieczeniowej lub zleceniodawca gwarancji ubezpieczeniowej mogą wnieść reklamacje dotyczące usług świadczonych przez ERGO Hestię lub agenta ubezpieczeniowego. 2. Zasady wnoszenia reklamacji na usługi świadczone przez ERGO Hestię oraz agenta wyłącznego ERGO Hestii, to jest działającego wyłącznie w imieniu lub na rzecz jednego ubezpieczyciela. 1) Reklamację można złożyć w następujący sposób:
- przez formularz na stronie ERGO Hestii: www.ergohestia.pl - na adres ERGO Hestii do doręczeń elektronicznych AE: PL-58185- 26619-SWDBT-23 (aktywny od 1.04.2025 r.)
2) Reklamacje rozpatrywane są przez jednostkę organizacyjną powołaną w tym celu przez Zarząd ERGO Hestii. 3) Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania na piśmie lub pocztą elektroniczną – na wniosek osoby, która zgłasza reklamację. 4) W szczególnie skomplikowanych przypadkach, które uniemożliwiają rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie określonym powyżej, odpowiedź zostanie wysłana w terminie 60 dni od dnia jej otrzymania. O konieczności przedłużenia terminu do udzielenia odpowiedzi na reklamację osoba składająca reklamację zostanie poinformowana w 30-dniowym terminie. 5) W niestandardowych sprawach osoby wymienione w ust. 1 mogą zwrócić się do Rzecznika Klienta ERGO Hestii poprzez formularz na stronie: www.ergohestia.pl. 6) Osoba fizyczna składająca reklamację może wystąpić z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego www.rf.gov.pl. |
(+48) 58 500 50 58
napisz do nas
sekretariat@e-nfs.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
Polityka cookies Serwis e-nfs.pl korzysta z plików cookie. Kliknij, aby przeczytać więcej informacji na temat cookies, jakich używamy, oraz jak nimi zarządzać.