- Start
- Ubezpieczenia
- OC Funkcjonariuszy Publicznych/Urzędników JST
- Jak przystąpić do ubezpieczenia
Ubezpieczenie OC dla Funkcjonariuszy Publicznych / Urzędników pracujących w Jednostkach Samorządu Terytorialnego oraz w pozostałych urzędach
Jak przystąpić do ubezpieczenia
Krok 1
Zapoznaj się z zakresem ubezpieczenia i wybierz odpowiedni wariant. Pamiętaj, że wysokość składki uzależniona jest od rodzaju urzędu w jakim pracujesz:
1. Krajowa Administracja Sądowa (urzędy celne, skarbowe, celno-skarbowe)
2. Jednostki Samorządu Terytorialnego (JST) i pozostałe urzędy
Krok 2
Podaj swój adres mailowy, prześlemy Ci Warunki Ubezpieczenia oraz inne ważne informacje. Zapoznaj się z nimi.
Krok 3
Wypełnij formularz. Wyślemy Ci deklaracje ubezpieczenia e-mailem. Nie musisz ich podpisywać, ani do nas odsyłać.
Okres ubezpieczenia rozpocznie się od dnia przystąpienia do ubezpieczenia i będzie trwał do 16.05 każdego roku. Składka podana w tabeli dotyczy pełnego roku ubezpieczenia. W przypadku przystąpienia do umowy w okresie trwania polisy składka na ubezpieczenie liczona jest proporcjonalnie do czasu udzielanej ochrony na zasadach pro rata temporis. Składka członkowska płacona jest raz w roku.
Krok 4
Warunkiem rozpoczęcia ochrony jest terminowe opłacenie składki za ubezpieczenie. Składkę możesz opłacić bezpośrednio przez PAYu lub standardowym przelewem, na indywidualny numer konta, który otrzymasz od nas w mailu powitalnym.
Krok 5
Po opłaceniu składki otrzymasz od nas certyfikat potwierdzający ochronę.
(+48) 58 500 50 58
napisz do nas
sekretariat@e-nfs.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
Polityka cookies Serwis e-nfs.pl korzysta z plików cookie. Kliknij, aby przeczytać więcej informacji na temat cookies, jakich używamy, oraz jak nimi zarządzać.