- Start
- Ubezpieczenia
- Grupa otwarta
- Jak przystąpić do ubezpieczenia
- Zakres ochrony ubezpieczeniowej
- Kto może być ubezpieczony
- Jak przystąpić do ubezpieczenia
- Obowiązek Informacyjny NFS
- OWU i postanowienia dodatkowe
- Zgłoszenie szkody
- Przelew cykliczny
Jak przystąpić do ubezpieczenia
Krok 1
Zapoznaj się z ofertą i wybierz odpowiedni dla Ciebie wariant. Okres ubezpieczenia rozpocznie się od 1. dnia następnego miesiąca. Możesz zmienić miesiąc ochrony korzystając z kalendarza na formularzu.
Ochrona rozpocznie się od 1. dnia miesiąca, pod warunkiem przystąpienia do ubezpieczenia
i opłacenia składki do 25. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc ochrony.
Krok 2
Podaj swój adres e-mail i nr telefonu. W celu potwierdzenia Twojej tożsamości wyślemy do Ciebie kody weryfikacyjne (e-mail/sms), które należy wpisać w formularzu. Dzięki temu będziesz mógł/mogła przystąpić do ubezpieczenia całkowicie on-line bez potrzeby odsyłania dokumentów pocztą tradycyjną.
Krok 3
Wpisz otrzymane kody, również kod pośrednika, jeżeli taki otrzymałeś. Na podany adres mailowy wyślemy niezbędne dokumenty i informacje. Zapoznaj się z nimi.
Krok 4
Zaznacz wymagane oświadczenia i podaj niezbędne dane.
Krok 5
Możesz wskazać osobę lub osoby uposażone, tzn. takie, które upoważnisz do wypłaty świadczenia np. w przypadku zgonu. Możesz uposażyć kilka osób i wskazać ich procentowy udział w wypłacanym świadczeniu. Łączny udział nie może przekroczyć 100 %.
Krok 6
Wybierz formę płatności. Pierwszą składkę należy zapłacić w dniu wypełnienia formularza, a następne składki do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc ochrony. Do wyboru masz płatności cykliczne i płatność jednorazową za pomocą PayU. Płatność cykliczna polega na comiesięcznym obciążaniu karty płatniczej dzięki czemu nie będziesz musiał/a pamiętać o terminowym opłacaniu składki - bank zrobi to za Ciebie. Musisz jednak zapewnić środki na koncie. Taką zgodę możesz odwołać w każdym momencie. Jeżeli nie udało Ci się zapłacić on-line sprawdź treść maila, którego do Ciebie wysłaliśmy. W treści maila podany jest numer konta, na który należy wpłacić składkę.
Krok 7
Na Twojego maila wysłaliśmy deklaracje. Nie musisz ich podpisywać, ani odsyłać. Po około 30 dniach od daty rozpoczęcia ochrony, na wskazany przez Ciebie adres mailowy, wyślemy potwierdzenie PZU. Jeżeli nie otrzymałeś od nas maila z deklaracjami lub potwierdzeniem skontaktuj się z nami.
(+48) 58 500 50 58
napisz do nas
sekretariat@e-nfs.pl
od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 15:00
Polityka cookies Serwis e-nfs.pl korzysta z plików cookie. Kliknij, aby przeczytać więcej informacji na temat cookies, jakich używamy, oraz jak nimi zarządzać.