ul. 3 Maja 14/4, 81-747 Sopot (+48) 502 496 244, (+48) 58 500 50 58 sekretariat@e-nfs.pl
Zobacz nasz profil na: Facebook

Ubezpieczenie NNW dla dzieci, młodzieży i studentów . Ochrona od urodzenia do 25 roku życia obejmuje następstwa nieszczęśliwych wypadków na całym świecie, 24h/dobę, w szkole i poza nią, również podczas wyczynowego uprawiania sportu.

Obowiązek informacyjny

Dane ubezpieczającego Stowarzyszenie „Narodowy Fundusz Składkowy” z siedzibą w Sopocie, przy ul. 3 Maja 14/4, NIP 585-14-60-661, REGON 221222519
Dane zakładu ubezpieczeń TUZ Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych z siedzibą w Warszawie, ul.Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, NIP 5252271511, REGON 015531467
Informacja o wynagrodzeniu Stowarzyszenie „Narodowy Fundusz Składkowy” nie otrzymuje wynagrodzenia w rozumieniu ustawy o dystrybucji ubezpieczeń w związku z proponowanym przystąpieniem do umowy ubezpieczenia grupowego. Wynagrodzenie w związku z wykonywaniem czynności brokerskich w zakresie ubezpieczeń otrzymuje POL Brokers Sp.o.o.
Informacja o reklamacjach, skargach oraz zażaleniach Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z usługami świadczonymi za pośrednictwem Portalu na postawie Regulaminu. Skargi i zażalenia mogą być wnoszone w formie pisemnej na adres siedziby Stowarzyszenia. Stowarzyszenie dołoży wszelkich starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Stowarzyszenie. O ich rezultacie Stowarzyszenie niezwłocznie powiadomi składającego reklamację na piśmie.Reklamacje, skargi i zażalenia w sprawach dotyczących Ubezpieczenia rozpatrywane są w trybie określonym w OWU TUZ TUW. Stowarzyszenie nie jest upoważnione do przedłożenia ich kopii ubezpieczycielowi.
Informacja o reklamacjach, skargach oraz zażaleniach związanych z udzielaną ochroną ubezpieczeniową Klient może złożyć reklamację w następujących formach:
1) pisemnej:
a) osobiście w jednostce organizacyjnej TUZ TUW zajmującej się obsługą Klienta albo
b) przesyłką pocztową lub listem poleconym wysłanym na adres siedziby TUZ TUW,
2) ustnie:
a) telefonicznie na numer (+48) 22 327 60 60 albo
b) osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w jednostce organizacyjnej TUZ TUW zajmującej się obsługą Klienta,
3) pocztą elektroniczną na adres reklamacje@tuz.pl.
3. Wykaz wszystkich jednostek organizacyjnych (Centrali oraz jednostek terenowych TUZ TUW) wraz z danymi kontaktowymi dostępny jest na stronie internetowej: www.tuz.pl.